BAG HERLA by Pieces

18 Nov

Ik kwam vandaag deze mooie tasjes tegen in mijn mailbox. Ze zijn eens een keer niet van een onbetaalbare designer, waarvan het weinig kans is dat we ze ooit zullen aanschaffen. Misschien in een volgend stadium van mijn leven, als ik ergens een leuke, goed verdiende job op de kop kan tikken, haha. Onder de tassen vond ik ook nog enkele opties van de site om ze mee te combineren. Ik ben vooral fan van de bordeau gekleurde broek, wauw! Zo wil ik er zeker en vast nog eentje gaan aanschaffen. Ik vind dat je ze zo mooi kunt combineren in de winter. Bijvoorbeeld met donkerbruine korte, stoere botjes met een wollen accent.

In bovenstaande items heb ik ook echt voor een collage met de winterkleuren gekozen. De donkerblauwe, bruinige en donkerrode kleur zie je haast overal de laatste tijd. Het zijn dan ook echte herfsttinten! Wat vind jij van bovenstaande items? Heb jij gekleurde broeken, of bruine truien?

4 Reacties to “BAG HERLA by Pieces”

  1. sofie november 18, 2011 bij 4:33 pm #

    supermooie kleuren! ik vind die geruite tasjes echt leuk ;) ♥

  2. Marieke november 20, 2011 bij 8:57 am #

    Ik hou ook zo van deze herfsttinten! Ik heb zo’n bordeaux gekleurde broek en ik heb geen spijt van mijn aankoop :)

  3. Josephine november 21, 2011 bij 8:25 pm #

    Love it! Ik vind de kleurenpatroon ook erg nice ^^

  4. Esther december 21, 2011 bij 4:52 pm #

    oeh die zijn leuuuk! :)
    Ik heb zelf wel een kanlblauwe broek maar ik wil heeel graag zo’n donkerrode :)
    xxxx

Geef een reactie

