GET THE WARM FEELING

17 Nov

Het weer is de laatste dagen niet meer te schatten. Je kijkt ’s morgen uit het raam en alles is wit. Nog net niet wit van de sneeuw, maar al wel van de vorst, Een paar lekkere wanten, een gebreide muts en een warme sjaal zijn vaste ingrediënten van de dag! Jammer genoeg ben ik mijn ene want verloren, waardoor nu mijn handen elke morgen even moeten lijden, Gelukkig overleven ze het voorlopig nog wel. Opzoek naar een paar winter accessoires, heb ik heel de shopbop,com site nog eens afgedruipt, Hieronder een leuke selectie,

De haarband hierboven is echt mijn favoriet! Zelf heb ik er ook een van Forever 21, hij lijkt er wel een beetje op. De lange, rechtse sjaal ga ik bestellen, als ik er genoeg geld heb voor gespaard. Wauw, ik vind hem echt geweldig, De kleur, knit, vorm en alles erop en eraan, het is helemaal mijn ding. Eén van de komende weken moet ik zeker nog eens naar de winkel binnen springen om nieuwe winter accessoires aan te schaffen. Ik vind het ook nog wel eens tijd voor iets nieuws ;) Heb jij je perfect winter items al bij elkaar gekregen? 

XO

4 Reacties to “GET THE WARM FEELING”

  1. Martine november 17, 2011 bij 7:54 pm #

    Oeh die lange bruine sjaal is super mooi! :D Ik heb super veel sjaals (iets van 10 ofzo :X) maar heel weinig wanten en geen een muts (die staan mij niet, ik draag altijd oorwarmers hihi!)
    x Martine

  2. Fleur november 17, 2011 bij 8:11 pm #

    Ik heb al een sjaal en een hoofdband, maar ben nog op zoek naar mooie wanten!

  3. Judith november 17, 2011 bij 8:19 pm #

    Ik heb nog niks, dus ik moet snel iets vinden om me te beschermen tegen de komende kou!

  4. Myrthe november 19, 2011 bij 2:13 pm #

    Wat een mooie collectie zeg! Ik heb al handschoenen (van vorig jaar), meerdere sjaals (maar sommige zijn ook nog van vorig en afgelopen jaar) en ook heb ik laatst oorwarmers gekocht. (;

Geef een reactie

