H&M LIFE

12 Nov

Ik kwam net tot het besef dat het al weer ontzettend lang geleden is/lijkt dat ik nog gewinkeld heb! Vroeger ging ik elke maand – geloof ik – wel eens langs bij de H&M en Zara. Nu is dit ook alweer maanden geleden. De laatste keer dat ik nog op pad ben geweest, was vorige maand naar de Primark geloof ik. Toen ik gisteren in de krant een artikel zag over de nieuwe Versace bij H&M, schrok ik een beetje. Ik had de collectie nog niet gezien. In de krant stonden 4 of 5outfits beoordeeld, en persoonlijk vond ik de jurken echt niks! Een jurkje vond ik wel iets hebben, maar dat was het dan ook. Vervolgens ging ik dus nieuwsgierig naar de site, op zoek naar de collectie en de ander nieuwe collecties. Toen zag ik hier dat het allemaal nog wel meeviel, en dat er echt wel mooie items bijzaten, oef! Hieronder een kleine selectie van de nieuwe items op de site.

De gouden glitter top vind ik echt geweldig! Zo wil ik er nog zeker eentje aanschaffen, alleen weet ik niet of ik voor dit model ga. Het stoere shirt met de zwart-witfoto op de voorlaatste afbeelding is ontzettend stoer. Deze gecombineerd met een destroyed jeans en high heels. Een leuke trui met gaten zou ik ook nog graag eentje hebben (zoals op foto 1 ongeveer). En natuurlijk kunnen gouden accessoires niet ontbreken in je collectie! :) Wat vind je van bovenstaande items? En de nieuwe collectie van Versace?

6 Reacties to “H&M LIFE”

  1. Janne november 12, 2011 bij 12:35 pm #

    Leuk! Hoe bewerk jij je foto’s en hoe maak je deze collages? :)

  2. Sacha november 12, 2011 bij 3:50 pm #

    Ik vind het eerlijk gezegd allemaal niet zo. De sequin top heeft wel wat, maar de rest valt me toch een beetje tegen. Dat heb ik ook net de versace collectie. In eerste instantie leek die me echt heel mooi, maar toen de gehele collectie bekend werd viel ook die tegen. De dragon tattoo collectie vind ik dan wel weer mooi :)

  3. Myrthe november 12, 2011 bij 4:09 pm #

    Wat een leuke items! Ik vind de kleding de laatste tijd ook erg leuk bij de H&M, ik heb dan laatst ook een bestelling gedaan..

  4. Desiree november 13, 2011 bij 7:35 am #

    Staan leuke items tussen :)

  5. Marieke november 13, 2011 bij 9:54 am #

    thanks for your comment! and;
    ja ik vond het dus ook allemaal reuze meevallen hoor!
    en ik heb laatst maar eens vanalles online besteld omdat ik door school echt geen tijd meer heb :s

    maarja!

    liefs!

  6. Fleur november 16, 2011 bij 8:50 am #

    Die gouden top met die glitters is echt supermooi! Ik ben trouwens ook niet zo’n grote fan van de Versace collectie, maar gelukkig is de klassieke H&M collectie wel altijd leuk!

Geef een reactie

