CHARLOTTE MOSS

11 Nov

Het dertien-jarige zusje van het wereldberoemde fotomodel Kate moss gaat haar zus achterna. Ze heeft de ambitie om ook zelf een professionele modellencarrière op te starten. Haar eerste fotoshoot is alvast een feit! Ze is uitermate geschikt voor deze job met haar frisse uiterlijk en haar grote zus als voorbeeld.

De foto’s zijn echt ontzettend mooi, al zou ik totaal niet zeggen dat deze jongedame slechts dertien jaar oud is. Door haar lange, magere benen, lange volle blonde lokken en korte rokjes en high heels zou ik zelfs 18 schatten. Ik geloof zeker dat er voor haar een mooie carrière is weggelegd. Wat vind jij van de foto’s?

6 Reacties to “CHARLOTTE MOSS”

  1. Sacha november 11, 2011 bij 9:05 pm #

    Ik vind haar mooi, alleen nog wel een beetje te jong.

  2. SOLD OUT FOREVER november 12, 2011 bij 7:52 am #

    Ik vind haar ook echt heel mooi, maar inderdaad erg jong!!

    Daarnaast vind ik haar ook stukken minder bijzonder dan kate, van dit soort modellen zijn er veel meer..

  3. Josephine november 12, 2011 bij 11:32 am #

    Bij sommige foto’s had ik niet gedacht dat ze 13 was. Ze lijkt echt op Kate Moss, hele mooie foto’s!

  4. Svea november 12, 2011 bij 2:03 pm #

    Ze ziet er echt geen 13 jaar uit, maar veel ouder. Dat is wel wat vreemd, maar de Moss modelkwaliteiten heeft ze wel!

  5. Myrthe november 12, 2011 bij 3:33 pm #

    Wat is zij, net zoals Kate Moss, ook een prachtig meisje! En ze kan ook heel goed poseren. Ik denk dat dit jongere zusje van Kate Moss ook wel net zo goed word als Kate herself!

  6. Fleur november 16, 2011 bij 8:52 am #

    Wauw, zij is echt ontzettend mooi! En ze lijkt echt veel ouder!

Geef een reactie

