FAVORITE COATS shopbop

10 Nov

En wanneer jullie dit lezen zit ik of op mijn weg naar Antwerpen of op mijn weg naar Leuven. Ik ga namelijk morgen met school de universiteit in Antwerpen bezoeken. Wanneer we hier klaar zijn, mocht je kiezen of je mee naar huis ging of daar bleef. Ik heb met enkele vriendinnen besloten om daar te blijven en de trein te nemen naar Leuven City!

Op shopbop.com vind je tal van leuke designersitems. Niet alleen kleding, maar ook schoenen, accessoires en nog veel veel meer! Hierboven vind je een selectie van mijn favoriete jassen op de site. De print verwerkt in jas numero 1, 3 en 6 vind ik echt geweldig. Ook de strik op de groene, lange, chique jas maakt het plaatje compleet. Een leren jasje, zoals op de tweede foto, vind ik ook ontzettend stoer.Mijn winterjas voor deze zomer heb ik nog niet gekozen. Misschien wordt het er wel eentje van het lijstje hierboven. Wat is jouw favoriet?

5 Reacties to “FAVORITE COATS shopbop”

  1. Sacha november 10, 2011 bij 4:14 pm #

    Het bruine leren jasje en de groene trenchcoat met strikje zijn mooi :)

  2. Barbara november 10, 2011 bij 5:28 pm #

    Ik ben van Leuven :)

  3. SOLD OUT FOREVER november 11, 2011 bij 8:53 am #

    DVF & Velvet <3

  4. Marieke november 11, 2011 bij 1:59 pm #

    Ik vind vooral de tweede heel mooi!

  5. Myrthe november 12, 2011 bij 3:31 pm #

    Superleuke jassen! Ik vind de tweede ook het mooist, denk ik.

Geef een reactie

