STAR PRINTED trend

9 Nov

De welbefaamde sterrenprint, die een hele tijd geleden al eens overal zichtbaar was, is weer helemaal terug van weggeweest! Een blousje versierd met kleine sterretjes over de egale stof of een panty bedrukt met grotere sterren, je kan het gek niet bedenken of ze hebben er sterretjes in gemixt. Ook in de sieraden en overige accessoires zitten ze voortaan om de haverklap verwerkt. Zo zag ik een tijdje geleden in de Primark een gouden kettingen met allemaal eerder kleine sterretjes.

Hieronder vond ik enkele lookbookers die ook van de sterren-trend houden!

Persoonlijk is het niet altijd mijn ding. Vooral de kleine sterretjes op een blousje of shirtje past niet echt bij mij. Wel vind ik het erg leuk als je ze stoer combineert. Van de zwarte of donkerblauwe sjaal met sterren ben ik wel een grote fan! De sjaal geeft je outfit vaak een leuke extra touch. Foto 2, 4 en 6 zijn mijn favorieten! Houd jij van de sterrentrend? Of is het niks voor jou? XO

8 Reacties to “STAR PRINTED trend”

  1. Amanda november 9, 2011 bij 12:07 pm #

    Oeh sterren, love it! ^^ Kan me goed vinden in deze trend

  2. Bertine november 9, 2011 bij 12:22 pm #

    Vind het wel leuk maar ik denk dat als ik het aantrek dat ik er dan nog jonger uit zie.

  3. Sacha november 9, 2011 bij 1:23 pm #

    Ik vind het er echt superleuk uitzien. Ik zou best wel een sjaal of rokje met zo’n print willen hebben :)

  4. Josephine november 9, 2011 bij 4:27 pm #

    GIMME! Ik vind het echt leuk :D

  5. Judith november 9, 2011 bij 4:28 pm #

    Ik moet nog even wennen aan deze trend, ik vind lang niet alle sterrenpatronen leuk.

  6. Gabriella november 9, 2011 bij 7:51 pm #

    Vind die sjaal erg leuk op het 2e plaatje :) en die broek ook trouwens.

  7. SOLD OUT FOREVER november 10, 2011 bij 1:59 pm #

    ik ben niet zo een fan van de sterretjes print, maar zoals hierboven ook al gezegd werd, misschien meer iets voor de wat jongeren meiden!!

    Niet dat het er niet leuk uit kan zien, gewoon niet echt mijn ding!!

    xx

  8. Fleur november 16, 2011 bij 8:54 am #

    Ik vind het wel schattig, die sterretjes!

Geef een reactie

