Adore Your Walls with Affordable Artwork!

6 Nov

Ken je dat gevoel dat je ergens een kamer of woning binnenloopt, en dat je denkt: Nou, zo wil ik het later ook wel! Of eigenlijk nu al, maar is het eigenlijk niet echt mogelijk. Persoonlijk ben ik niet echt een toekomstdenker, maar over zulke zaken durf ik al wel eens te fantaseren. Dit had ik vooral toen ik het huisje van mijn nicht in Eindhoven binnenkwam. Een geweldige muur met allemaal verschillende fotolijstjes, ieder uniek, ieder perfect. Vervolgens had ze ook een geweldige boekenkast met allemaal verschillende hoogte laden, en dat helemaal uit mooi oud hout. Tot slot had ze ook nog een geweldig oude kaart in haar kamer hangen. Als finishing touch hebben ze ook door heel het huis kaarsjes branden. Wauw, ik was impressed. Nu kreeg ik deze kleine verslaving, om hierover inspiratie op te zoeken op internet. Deze wil ik graag vandaag met jullie delen.

Na mijn inspiratie-uurtjes had ik beslist. In mijn huis – later – komt gegarandeerd een oude landkaart en een wall met fotolijstjes te hangen! Ik ben er echt helemaal weg van. Ook een muur met allemaal foto’s, tijdschriftenprenten etc vind ik ook ontzettend cool. Durf jij wel eens ver in de toekomst te kijken? Of dingen te hopen die precies onwerkelijk lijken? & heb jij misschien zo’n muur in je kamer?

XO

2 Reacties to “Adore Your Walls with Affordable Artwork!”

  1. Svea november 7, 2011 bij 11:30 am #

    Zo’n grote wereldkaart vind ik ook echt prachtig! Een muur vol met foto’s is ook helemaal geweldig! Ik ben benieuwd om later je huis eens een keertje te zien ;)

  2. Sacha november 7, 2011 bij 3:14 pm #

    Wat ontzettend leuk. Ik zit nu in vwo 4 dus als alles goed gaat, heb ik over 3 jaar m’n diploma en dan wil ik niet heel lang daarna op kamers gaan :) ik heb al best veel eigenlijk haha. Heel veel kapstokken vooral. Ik denk dat ik dan gewoon een stuk heb met allemaal kapstokken en dan hang ik daar mooie kleding aan. Ik zie het nu al helemaal voor me haha

Geef een reactie

