JASON WU @ the runway!

4 Nov

Laats was ik aan het rond surfen op zoek naar enkele jonge, nieuwe designers  die al een of enkele collecties hadden voorgesteld aan het grote publiek. Na enkele uurtjes vele inspiratie en wondermooie dingen te hebben gezien (ook van al grotere, bekendere designers), kwam ik bij een naam waar ik persoonlijk nog nooit van gehoord had. Misschien stopt mijn algemene kennis over designers wel vrij vroeg, maar toch. Deze jongeman vond ik zeker de moeite waard. Jason Wu heeft al enkele geweldige shows en collecties op z’n naam staan. Ook zijn collectie voor komende zomer is er ééntje om je twee duimen bij omhoog te steken!

Het eerste wat mij opviel in deze collectie is het zichtbaar, duidelijk terugkeren van de tailleriem. In bijna elke outfit zit een zwart riempje verwerkt, wat de smalle taille van de modellen mooi benadrukt. Persoonlijk ben ik wel fan van het accentueren van de taille. Ik vind dit je outfit vaak een vrouwlijk en chique effect geven. De kleuren gebruikt in de collectie zijn erg basis. Zwart, gecombineerd met wit of een felle kleur; wit, gecombineerd met zwart of een felle kleur. Alle modellen drogen dezelfde tint lippenstift, en de hierbij passende tint nagellak. Mijn favorieten zijn foto vijf, zeven, negen en elf. Wat vind jij van de collectie?

XOXO

5 Reacties to “JASON WU @ the runway!”

  1. Maartje november 4, 2011 bij 10:08 am #

    Wauw, echt heel mooi om te zien! En supergave kleding!

    Liefs,xx

  2. Sacha november 4, 2011 bij 11:36 am #

    Hij is wel redelijk bekend hoor, maar het is inderdaad een mooie collectie :)

  3. sonjablogt november 4, 2011 bij 1:46 pm #

    Die blauwe jurk! Loveee it!

  4. Judith november 5, 2011 bij 9:26 am #

    Dat is inderdaad een leuke collectie!

  5. Josephine november 6, 2011 bij 6:41 pm #

    Wauw, dat is zo mooi, vooral op de eerste foto!

Geef een reactie

