WIN #1 skirt of Sentido

3 Nov

Om het bloggen weer helemaal in te zetten, start ik vandaag mijn eerst winactie op stylewithlove! Er valt jammer genoeg wel maar één item te winnen, waardoor ik maar 1 persoon gelukkig kan maken, maar niet getreurd, want in de toekomst kun je zeker nog winacties verwachten (en zeker als dit een groot succes wordt!).

Wat kun je winnen?

Een rok ter waarde van 59,95 euro! Hij is van het merk Sentido. Hij heeft een donkerblauwe basis, waar vlekjes in de kleuren roos, grauw wit en grijsbruin zijn op aangebracht. Hij bevat ook ruffles in de lengte, wat de rok een mooi volume geeft.

Hoe kun je meedoen?

  • Stuur een mailtje ( stylewithelove@hotmail.com ) of twitter of reageer dat je graag meedoet & je naam. Het is ook verplicht je maat te vermelden! (verplicht)
  • volg me op minstens één (!) van de volgende media: twitter, bloglovin, facebook of lookbook. (zie buttons rechts) (verplicht)

Extra

Veel succes!

8 Reacties to “WIN #1 skirt of Sentido”

  1. Charlotte november 3, 2011 bij 12:36 pm #

    Leuk rokje!

    x♥

  2. sonjablogt november 3, 2011 bij 5:50 pm #

    Superleuke rok! Ik ga je even een mailtje sturen dat ik mee doe!
    x

  3. spelweb november 6, 2011 bij 11:35 am #

    Super rokje, ik doe graag mee.. is helemaal mijn ding!! Love it:) Ik reageer dus dat ik graag mee wil doen en je volg op twitter en bloglovin! Heb ook getwitterd: https://twitter.com/#!/aboutfashionnl/status/133144816711249920

  4. Janet november 6, 2011 bij 11:50 am #

    Ik doe ook zeker mee! En ik heb ook getwitterd:

  5. Nadine november 6, 2011 bij 12:01 pm #

    http://twitter.com/#!/nona89/status/133148924990078976

    Ik volg je op Twitter en op Facebook en op Bloglovin’ en heb je berichtje natuurlijk geliked en ook de tekst op Twitter gepost.

    Erg leuke winactie dit. Ik stuur je direct een mailtje!

  6. Elina Lourens november 6, 2011 bij 1:16 pm #

    Ik doe graag mee! Ik volg je op twitter & op Bloglovin’ en heb ook deze post geliked :)
    Ik zou graag maat M/38 willen winnen :)
    Ook heb ik het bericht geRT!

    Liefs Elina

  7. Cheryl november 6, 2011 bij 4:42 pm #

    Ik reageer ook dat ik mee doe aan de winactie.
    De rok is heel erg cute. Ik volg je allang via Bloglovin’.
    Mijn maat is S.

  8. Shahnaaz november 7, 2011 bij 3:01 pm #

    Ik doe ook mee…te leuke rokje.
    mijn maat is S/36.
    Ik volg je via Bloglovin’ en heb dit ook geliked.

Geef een reactie

