Citizens of Humanity

1 Nov

Citizens of Humanty is een geweldige broekenmerk dat al tal van leuke collecties op z’n naam heeft geschreven. Sinds de lancering in 2003, is Citizens of Humanity aan de leiding gebleven van de denim industrie. Met meer dan 25 jaar ervaring in het denim-industrie is oprichter Jerome Dahan is de eerste die het concept van luxe designer denim op de wereldmarkt brengt. Het merk produceert jaarlijks meer dan een miljoen paar jeans in  hun eigen wasserette. Deze worden verspreid in 50 landen! Online is shopbop.com één van de webshops waar je een nieuwe Citizens of Humanity jeans kan aanschaffen. Hier kwam ik vandaag ook een geweldige lookbook tegen in your element.

De jassen, de hoeden en de schoenen zijn echt waauw op bovenstaande foto’s! Maar ook de broek – waar het natuurlijk allemaal om draait – valt niet naast te kijken! Vooral de skinny broek – die soms zelfs lijkt op een legging – staat hier helemaal in het middelpunt. In diverste kleuren van licht en donker jeans tot grijs en bordeau zijn er broeken beschikbaar in dit merk. De bordeau en deze op de tweede foto zijn mijn favorieten! Draag jij altijd ketenbroeken van bijvoorbeeld de H&M of vind je dat ze ook wel eens wat duurder mogen zijn?

11 Reacties to “Citizens of Humanity”

  1. silvia november 1, 2011 bij 12:42 pm #

    Cool pictures! I love them! <3<3

  2. charile november 1, 2011 bij 5:03 pm #

    Leuke foto’s :D

  3. Romy november 1, 2011 bij 5:09 pm #

    Wauw echt prachtige foto’s!
    Ik ben blij dat de broeken van de h&m niet zo duur zijn hiih.

    xxx

  4. Liselotte november 1, 2011 bij 5:20 pm #

    Waauw mooie foto’s. Leuk blog je blog had toch eerst een andere naam?

    • stylewithlove november 1, 2011 bij 5:22 pm #

      Ja, klopt! Ik was eerst Glimgirls (op web-log), maar in augustus ging deze site emigreren naar iets nieuws, waardoor alle blogs tijdelijk out lagen. Dit duurde na vele tegenslagen enkele maanden, en zolang wilde ik niet wachten om terug te beginnen, dus ben ik maar helemaal opnieuw begonnen :)

  5. Judith november 1, 2011 bij 5:41 pm #

    Waw, leuke outfits!

  6. Sharina november 1, 2011 bij 7:46 pm #

    Ik wissel het af! Ik koop niet alleen maar goedkope broeken/kleding maar ook niet alleen maar dure broeken/kleding.

    Goedkope kleding van de ketens koop ik meestal als ik gewoon weer een voorraadje nodig heb in mijn kledingkast en dan kijk ik ook naar simpele kledingstukken die zowat overal bij passen.

    En de wat duurdere kleding koop ik meestal als ik echt iets nodig heb wat lang mee moet gaan (bijvoorbeeld pantalons, colberts, jassen enz) :D

  7. Stiene november 1, 2011 bij 7:47 pm #

    Wauw, wat een mooie collectie!
    Zitten echt toffe dingen bij :)
    Het grootste deel van mijn broeken komen van Bershka, omdat ze altijd zo smalle modelletjes hebben.
    Heb ook een broek van Urban Outfitters die iets duurder was en ben misschien van plan te investeren in een jeans van Tommy Hilfiger. Had er eentje gepast in de winkel en die zat echt goed :D
    x

  8. anne vdh november 2, 2011 bij 10:22 am #

    Die hoeden zijn geweldig! Heb ook zulke gezien bij de H&M. Nu ik zie hoe cool dat staat ga ik nog maar eens een bezoekje aan de H&M brengen ;-)

  9. sofie november 2, 2011 bij 12:38 pm #

    prachtige foto’s! ik heb onlangs een jeans gekocht van Pepe jeans, die was wel bijna €100 maar ik ben er zo blij mee! ik vind de kleuren van de broeken op de foto’s wel echt mooi ;) ♥

  10. Manon november 2, 2011 bij 9:10 pm #

    Geweldige foto’s Ik heb een broek van hun en die zit zo lekker (L)

Geef een reactie

