TRICK OR TREAT!

31 Okt

It’s halloween! In onder andere de Verenigde Staten is dit altijd een groot feest. Heel de straten zijn mooi versierd met lichtjes en pompoenen, een beetje zoals Kerstmis hier dus. Hét kenmerk van Halloween is de pompoen. Vooral de uitgeholde versie, waar dan vervolgens een eng gezichtje is in gesneden! Hier wordt dan een kaarsje in gezet, wat in het donker een geweldig griezelig resultaat geeft. Ongeveer vijf jaar geleden heb ik heel onze tuin ook eens volgezet met pompoenen en lichtjes. Het was de dag dat ik mijn twaalfde verjaardag vierde met mijn vrienden. Ik had 5 jongens en 5 meisjes uitgenodigd en met z’n elven gingen we die avond op griezeltocht. Het was één van de leukste verjaardagen ooit (waar ik vaak op Halloween aan terugdenk).

Heb je vanavond nog niks gepland? Spreek dan met enkele vriendinnen af en maak ook van Halloween een onvergetelijke tijd zoals met carnaval of nieuwjaar. Ga elkaar helemaal verkleden en opmaken, en houdt daarna een fotoshoot buiten in het donker! Als decor is het altijd leuk er oudere* elementen in te verwerken, ook kun je zelf wat pompoenen uithollen! Niet veel inspiratie? Begin je avond met het bekijken van enkele inzendingen op spookbook.nu! Lookbook organiseert een halloween contest, waar je zeker wat inspiratie vindt voor een leuke outfit of locatie/decoratie van de foto’s. Wil je liever een luiere avond? Organiseer dan – zoals ik – een horror night with the girls! Vanavond komen we met z’n allen samen bij een vriendin, waar we een reeks griezelfilms gaan kijken! Als extra kun je altijd vragen aan je (oudere) broer, of hij je vriendinnen nog niet wat extra angst wil aanjagen ;) Dit zijn ook vaak herinneringen voor het leven! Wat zijn jouw plannen voor vanavond?

2 Reacties to “TRICK OR TREAT!”

  1. sonjablogt oktober 31, 2011 bij 3:59 pm #

    Haha leuk!

    • Goedele VL ✔ (@myFAVcolorRED) november 1, 2011 bij 3:46 am #

      haha ja dat heb ik vandaag ook gedaan! Met vrienden halloween-kostumen gemaakt, fotoshoot gedaan en daarna scary-movies marathon! haha was echt zalig! xo

Geef een reactie

