I’m really, really sorry!

30 Okt

Hi guys! Het spijt me echt verschrikkelijk! Jullie zullen wel gemerkt hebben dat je afgelopen week een naald kon horen vallen op stylewithlove. Er  verschenen namelijk een hele week geen nieuwe update. Gestopt? Nee, dat nooit! Ik had het op het moment gewoon erg druk, en door al de problemen met weblog kan ik nu zo goed als opnieuw beginnen met bloggen. Door deze drukte heb ik het verwaarloosd, omdat de bezoekersaantallen hier, het tegenovergestelde zijn als op mijn huidige blog, Glimgirls. Nu heb ik besloten er deze vakantie weer helemaal voor te gaan. Ik begin gewoon opnieuw. Ik zou nog wel graag verklaren waarom het de afgelopen tijd zo druk was. Ik zit namelijk in mijn laatste jaar op de middelbare (mijn 6e jaar).

  • Niet alleen school is dus heel belangrijk. Ik wil dit jaar sowieso niet overdoen! Momenteel ben ik ook aan het uitvogelen wat ik na de middelbare wil gaan doen, wat al een ontzettend moeilijke beslissing is opzich.
  • In mijn laatste jaar moet ik ook een eindwerk maken. Samen met een vriendin heb ik besloten een modeshow te organiseren. Dit is niet zomaar de makkelijkste of voordehandliggende opdracht en zal ook veel van mijn tijd vragen.
  • Ook word ik dit jaar 18! Wat betekent dat ik mag gaan autorijden. Mijn theorie heb ik ondertussen al binnen, mijn praktijk daarentegen zal nog veel van mijn vrije tijd vragen.
  • Dit jaar heb ik ook mijn passie gevonden bij het uitgaan! Ik wil geen feestje meer missen.
  • Hierbij komen dan ook nog eens mijn gewone hobby’s: korfbal 3x per week en werken bij de bakker.

Bloggen is ongeveer twee jaar geleden een nieuwe passie in mijn leven geworden. Ik ben nog steeds ontzettend graag met fashion bezig, zowel mijn kennis als het ontwikkelen van mijn eigen stijl is afgelopen jaar al hard gegroeid.

XOXO

Eén reactie to “I’m really, really sorry!”

  1. Lise oktober 30, 2011 bij 10:46 pm #

    Ik lees je blog al vanaf glimgirls, en ik hoop dat je nooit stopt, want je hebt echt een supermooie stijl & leuke berichten!

Geef een reactie

