TRAVELLING TO THE CITY!

20 Okt

Gisteren heb ik me toch wat af gestresst! Ik kon het op een gegeven moment niet meer houden. Ik kwam gisterennamiddag op school aan, en er stond al een gigantische wachtrij. Uiteindelijk bleek er drie kwartier vertraging te zijn. Nog meer stress. Na een wachttijd die eeuwig leek te duren,  mocht ik samen met een vriendin naar binnen. We namen elk plaats achter een soort ipad/laptop waarbij een koptelefoon en een pennetje lag om op het scherm te tikken. Na 50 vragen te hebben beantwoord verscheen het resultaat op het scherm: 46/50! Ik heb mijn theorie van auto rijden! Mijn dag kon niet meer stuk! Vandaag ga ik naar het gemeentehuis om toestemming te vragen dat ik met mama mag gaan oefenen en binnenkort reis ik alle steden af! Eindelijk niet meer (altijd) afhankelijk van vervelende busuren en nat aankomen na een vervelende fietsrit. Ook kan ik straks zelf een keer naar Antwerpen, Hasselt, Gent, Amsterdam, Rotterdam, Breda,… en noem maar op! Je snapt waarschijnlijk wel dat ik sta te poppelen ;)

Net toen ik dacht dat het niet meer beter kon, gebeurde er het volgende. Ik ging die namiddag ook nog even met Charlotte werken aan ons geweldige project: de modeshow! We zijn wat plaatselijke bedrijven afgegaan en hebben wat rondgevraagd voor sponsoring! Na een kleine anderhalf uur hadden we al meer als 300 euro bij elkaar gekregen! Nog twee van zulke middagen en we zijn rond :) Zingend fietste ik na deze drukke dag naar huis.

Ik heb trouwens ook al besloten dat ik later in mijn eigen huisje een ‘oude’ landkaart wil. Ik bedoel met vale kleuren. Dit kwam ik vandaag weer op weheartit tegen, maar ook mijn geweldige rondtrekkende nicht – die nu in Eindhoven woont – heeft een schattig huisje ingericht in deze stijl. toen ik er twee weken geleden op bezoek was, was ik er meteen helemaal weg van. Was jij zenuwachtig voor je voor het eerst de baan op mag? Of sta je te popelen om eraan te beginnen? Houd jij van reizen? En van landkaarten in je huis?

 

4 Reacties to “TRAVELLING TO THE CITY!”

  1. sonjablogt oktober 20, 2011 bij 10:17 pm #

    Oooh wat leuk!

  2. Fleur oktober 21, 2011 bij 3:31 pm #

    Nogmaals proficiat! Ik wil wel meerijden, als je eenmaal je rijbewijs hebt! ;) Zo’n oude landkaart vind ik trouwens echt suuuuuupermooi! Wil ik later ook sowieso in mijn huis! (of kot!)

  3. Svea oktober 23, 2011 bij 8:52 am #

    Proficiat, Tine! Zo’n oude landkaart is inderdaad erg mooi! Ohje, ik denk dat je eens op mijn blog moet kijken, I hope you’re happy! ;) x

  4. Judith oktober 28, 2011 bij 4:08 pm #

    Yes, weer een chauffeur meer!

Geef een reactie

