SUEDE HEELS

17 Okt

Deze winter zijn niet alleen uggs een echte aanrader om aan te schaffen. Aangezien deze ontzettend warm zijn, en het temperatuur nu al  – ja het is nog maar herfst, maar voelt soms al hartje winter – ontzettend gedaald is. Uggs vind ik – bij mezelf – persoonlijk niet echt super, maar warm is de bonte laars ze zeker en vast! Ook iets wat deze winter niet mag ontbreken in je schoenenkast is een paar suede laarsjes of high heels! Tegenwoordig kun je er nergens meer omheen kijken.

Hierboven enkele befaamde lookbookers die een outfit laten zien met suede heels. De sokken op de tweede foto vind ik echt zo schattig! Ook de combinatie op foto vijf en zes is helemaal iets voor mij! Vooral de schoenen en de lange blazer trekken mijn blik op foto vijf. Het totale plaatje op de volgende foto is perfect, zowel qua kleurencombinatie als vorm van kledingstukken. Tot slot is de clutch op de laatste foto mijn favoriete tas. Mooi bruine leren clutch, niet te groot en niet te klein :)

PS: Voortaan kun je ook fan worden en foto’s hypen van mij op lookbook! Klik hier voor mijn eerste outfit.

XOXO

2 Reacties to “SUEDE HEELS”

  1. sonjablogt oktober 17, 2011 bij 7:30 pm #

    Ik heb ook al van die laarsjes, en Uggs en als ik even doorspaar nog een paar Uggs!

  2. Fleur oktober 18, 2011 bij 7:11 pm #

    Suède laarsjes zijn echt heel erg mooi! En ik hou wel heel erg van Uggs. Heb ze zelf niet, maar vind ze leuk staan!

Geef een reactie

