SOUTH WERSTERN STYLE

15 Okt

Wauw, ik ben helemaal weg van de kleurrijke print gecombineerd in kleding, tassen, schoenen en accessoires. Het fleurt een outfit helemaal op. Dit samen met een rode of bruine leren broek en je outfit is compleet. De  verschillende ruiten en driehoeken in de verschillende donkere kleuren geven de items een south western touch. De kleuren die je vaak ziet terugkeren zijn rood, bruin, blauw en geel tinten.

De bovenstaande items zijn allemaal online te vinden op shopbop.com! De rechter tas is mijn favoriet qua tas, de schoenen op de reeks foto’s daaronder vind ik ook geweldig. Zwarte, lak high heels met een diepe ‘hals’. Een sjaal met deze print is iets wat ik zeker nog wil gaan aanschaffen. Ik vind het namelijk een leuk effect aan je outfit geven. Het broekje op de derde reeks (de eerste foto) vind ik ook helemaal geweldig. De indianen franjes geven het broekje echt een cool, extra detail. Wat vind jij van deze stijl?

3 Reacties to “SOUTH WERSTERN STYLE”

  1. sonjablogt oktober 15, 2011 bij 9:29 pm #

    Onwijs toffe stijl!

  2. Dorien oktober 16, 2011 bij 1:14 pm #

    Ik vind deze print ook super leuk, zeker bij die tas en de sjaal :)

  3. Charlotte oktober 17, 2011 bij 4:29 pm #

    Supergave stijl!

    x

Geef een reactie

