BLACK ‘N WHITE

13 Okt

In mijn kinderjaren waren het de verschrikkelijkste kleuren ever. Ik begreep niet hoe iemand van kleuren kon houden, die eigenlijk geen kleuren waren. Zwart en wit mochten enkel gedragen worden in combinatie met héél veel kleur. Een tijdje later trok er over onze school een ‘emo’ periode. Iedereen droeg plots vesten, truien en topjes met zwart/wit/rood blokjes. Gelukkig ben ik grotendeels aan deze fase ontsnapt. Vervolgens kwam er een kleine haat periode, omdat ik de kleuren altijd met ‘emo’ vergeleek – waarschijnlijk was dit de periode dat ik nog niet op internet zat, zoekend naar geweldige inspiratiefoto’s. Gelukkig ben ik nu wakker geworden, en begrijp ik nu dat het wel twee kleuren zijn, waar je geweldige outfits, foto’s, effecten mee kan creëren! Weet je niet waar ik het over heb? Kijk dan maar even mee ;)

De eerste foto is mijn favoriet! Niet alleen de trui ziet er ontzettend cool uit, ook zou ik wel zo’n eyeliner willen kunnen aanbrengen. Wauw! Van de zwart-wit combinatie, gekoppeld aan bont vind ik persoonlijk helemaal niks. De eerste jurk op de tweede rij is trouwens van Lanvin. En de jas op de foto daarnaast is een échte Chanel. Wat vind je van Black’n white?

3 Reacties to “BLACK ‘N WHITE”

  1. Sofie (thebelgianbeautyreview) oktober 13, 2011 bij 9:01 pm #

    Prachtig!!! Zwart en wit is altijd mooi..kan je casual of juist heel chic mee gaan!

  2. Virginie's Cinema oktober 13, 2011 bij 10:00 pm #

    Beautiful!

    The star dress is like a dream.

    Virginie ♥

  3. sonjablogt oktober 14, 2011 bij 3:26 pm #

    Nice!

Geef een reactie

