SOREL F11 Campaign video

12 Okt

Hopelijk duurt het nog een tijdje voordat het weer voor deze boots is aangebroken. Het zijn namelijk heerlijke winterlaarzen, die gepast zijn bij sneeuw of ijskoude vrieskou. De clip vond ik persoonlijk écht geweldig! Wauw, wat een reclame campagne. Het deuntje vind ik persoonlijk iets minder, maar het concept en uitvoering zijn perfect. Ook de locatie ziet er echt heel erg mooi uit! De schoenen van de reclame vind ik persoonlijk niet super, maar de andere modellen op de site zijn wel erg leuk.

 

PS: Wat vind je van de nieuwe lay-out? Ik ben er nog druk mee aan het sleutelen.

PSS: De modeshow gaat officieel door! Ik ben samen met mijn vriendin druk bezig om alles vast te leggen: winkels, sponsors, modellen en al de rest wat er bij komt kijken.

XOXO

Eén reactie to “SOREL F11 Campaign video”

  1. sonjablogt oktober 13, 2011 bij 4:40 pm #

    Ja lay-out is leuk, en die clip, omg freaking stoer!

Geef een reactie

