LOVE FROM AUSTRALIA

8 Okt

Love From Australia is een schoenmerk ( voornamelijk laarzen) dat sinds 2003 een enorm netwerk heeft opgebouwd. Ze bieden voor komende winter echt de perfecte, en warme, laarzen aan. De schapenvacht boots zullen ons allemaal weer door een koude – en waarschijnlijk ook natte – winter helpen. Onderstaande collectie ontving ik in mijn mailbox, en ik werd er spontaan blij van. Allemaal vrolijke, lachende gezichten, mooie schoenen en kleding en overal aardbei rode hartjes.

De collectie is gevuld met sleehakken, bont, knitwear, riempjes, ritsen en studs. Een mix tussen stoere rock chick boots en romantische zachtheid. In Nederland is Love from Australia te koop bij de webshop: LittleSoho.com

Mijn favoriete laars is die op foto nummero 8. De leukste kledingstukken vind ik die op de voorlaatste foto’s. Mijn nieuwe verslavingen zijn dus: sleehakken en knits! (; De leukste foto naar mijn menig is de tweede. Wat vinden jullie van de collectie?

2 Reacties to “LOVE FROM AUSTRALIA”

  1. sonjablogt oktober 9, 2011 bij 12:38 am #

    Awesome! <3

  2. Lonneke oktober 9, 2011 bij 5:49 pm #

    je hebt echt een geweldige blog!
    ik volg je via twitter & bloglovin.
    zou je mij daar ook op willen volgen ?
    xx

Geef een reactie

