CROSS NECKLACE #trend

5 Okt

Een kruis om je nek zie je de laatste tijd echt meer en meer. Zowel wanneer je door de stad banjert, als wanneer je thuis voor je pc op fashionblogs rondsnuffelt naar inspiratie. Laatst kwam ik wel eens zo’n ‘paternoster’ tegen in een (gewone) winkel. Dit vind ik persoonlijk niks, aangezien ik niet uitermate katholiek ben. Een ketting met een kruis vind ik persoonlijk wel een heel cool effect aan je outfit geven. Zelf zou ik het misschien ok niet zo snel kopen – met andere woorden: ik ben er niet naar opzoek – maar als ik een leuke in een winkel zie hangen, zie ik hem mezelf wel kopen (:

                                                      Foto’s: Lookbook.nu
 

De vijfde lookbook-foto is echt mijn favoriet. Ze heeft hem zo cool gecombineerd. Hoge taille short met ‘kapotte accenten’ met hierin een losse, witte, leuke top en de ketting hierop. De bruine vest en de vintage tas maken de outfit compleet. Ook Vanessa Hudgens heeft een geweldige outfit in combinatie met de cross necklace! Well done! Zou jij ooit een cross necklace dragen?

6 Reacties to “CROSS NECKLACE #trend”

  1. Charlotte oktober 5, 2011 bij 3:50 pm #

    Ik heb er een paar dagen geleden eentje gekocht op Ebay :p

  2. Vintagirie oktober 5, 2011 bij 4:23 pm #

    Ik vind zo’n houten kruis echt gaaf, mr ik zou het ook niet zo snel kopen. Je hebt een hele leuke blog, dus ik ga je volgen! Ik organiseer een give-away: http://vintagirie.blogspot.com/2011/09/finally-give-away.html

  3. sonjablogt oktober 5, 2011 bij 6:31 pm #

    Ik vind het echt leuk!

  4. Lisa! oktober 5, 2011 bij 9:24 pm #

    Ik vind het echt leuk ik wil zelf heel graag zo’n ketting of zo’n ring ervan! (:

  5. Fleur oktober 8, 2011 bij 7:41 am #

    Ik vind het echt een superleuke trend. Ik hoop er binnenkort eentje tegen te komen, het liefst zo groot mogelijk!

Geef een reactie

