H&M FAVO’S

2 Okt

Hoewel ik de laatste tijd een beetje aan het afkicken ben van H&M, kwam ik vandaag met rondsnuffelen op de site toch weer heel wat mooie items tegen. Ik ben de laatste tijd in zoveel andere winkels gaan winkelen (denk aan Forever 21 & Primark), dat ik mijn laatste aankoop van de H&M niet eens meer kan herinneren. Eigenlijk heb ik voor komende maand (zeker!) genoeg kleding gekocht, maar shopahollic als ik ben, ga ik zoizo nog een keer de stad in!

Deze winter ga ik weer voor een mix van stoer met een chique, vrouwelijke touch aan mijn outfits. Ik heb al een paar stoere boots van de Primark gekocht! Ze kosten slechts 21 euro, en ben er echt ontzettend blij mee. Ik laat jullie zo snel mogelijk mijn aankopen zien. Ook houdt ik er wel van een mooie, vrouwelijke handtas bij mijn outfit te combineren of een paar lange, gouden oorbellen. Wat vind je van bovenstaande items van de H&M?

3 Reacties to “H&M FAVO’S”

  1. sonjablogt oktober 2, 2011 bij 6:34 pm #

    Ogosh erg leuke dingen!

  2. SABO SKIRT girls oktober 3, 2011 bij 1:25 pm #

    We love the skirt. Chic and sassy! It looks great with the top.

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

  3. Marie oktober 3, 2011 bij 2:37 pm #

    Wauw ja, die zijn allemaal eigenlijk best leuk ^^. Die ketting en ring vind ik vooral super!
    x

Geef een reactie

