LET THE BEAST GO!

30 Sep

Deze winter mag er nog één item niet in je kast ontbreken, namelijk: bont! Een bonte sjaal of jas, een bonte muts of schoenen, een bonte detail op een trui of een muts, alles vind je tegenwoordig gecombineerd met bont. Eerst was ik er persoonlijk niet helemaal weg van, maar op onderstaande foto’s vind ik het echt super gecombineerd!

Mijn favoriet is de eerste, vierde en achtste foto. Ook de voorlaatste foto is meer dan geslaagd. De tas in combinatie met de bonte muts en de jas maken het plaatje compleet. Die handtas vind ik trouwens ook echt super! Wat vind jij van bont?

4 Reacties to “LET THE BEAST GO!”

  1. Naomi oktober 1, 2011 bij 2:22 pm #

    Prachtige foto’s. Heb meteen een ander beeld van bont eigenlijk haha.
    Super mooie blog heb je ook.

    Liefs.

  2. Marie oktober 1, 2011 bij 4:08 pm #

    Ik vind bont eigenlijk nog wel leuk. Al moet het wel fake zijn, want anders is het zo erg! Ik ben toch wel eerder tegen bont, want ik vind het nu ook weer niet zo prachtig…
    x

  3. sonjablogt oktober 1, 2011 bij 4:28 pm #

    Me likes! <3

  4. Fleur oktober 8, 2011 bij 7:44 am #

    Ik vind het echt supermooi! Ik zou zelf ook graag een (nep!)bontjas willen, alleen vind ik het er al gauw te “dramatisch” uitzien bij mezelf.

Geef een reactie

