SPIKED HEELS

29 Sep

Spiked heels, een nieuwe opkomende trend, die je meer en meer ziet terugkomen. Tal van grote fashionbloggers hebben een paar high heels met enkele mooie spikes gecombineerd. Zelf vind ik het wel een heel alternatief mooie trend, maar ik denk dat ik persoonlijk nooit zulke schoenen zou aanschaffen. Dit bekijk ik enkel op economisch vlak, omdat je voor een écht mooi paar wel wat moet neertellen & ik ze waarschijnlijk toch niet zo vaak zal dragen. Tenzij ik ze dus goedkoop in de solden vind, zul je zulke spiked heels niet snel aan mijn voeten zien.

bron: weheartit

De eerste twee paar schoenen zijn mijn favoriet. Ook heb ik er nog – als laatste – een foto van een spiked neckless aan toegevoegd, die ik persoonlijk echt super vind! Wat vind jij van de trend?

3 Reacties to “SPIKED HEELS”

  1. Lieke september 30, 2011 bij 6:05 am #

    Een beetje spike vind ik prachtig, maar diegene hier boven zijn wel erg gespiked haha.

  2. sonjablogt september 30, 2011 bij 3:26 pm #

    L O V E

  3. Barbara september 30, 2011 bij 7:36 pm #

    Prachtige trend :) Fierce and sexy!

Geef een reactie

