I’VE VISITED FOREVER 21!

23 Sep

Ja ja, zoals je waarschijnlijk al wel op meer (Belgische) blogs hebt gelezen, is de Forever 21 te Antwerpen in België (al van begin september) geopend! Groot feest voor alle Belgische fashionista’s, als je het mij vraagt! Afgelopen woensdag was het eerste vrije moment dat ik tijd had om te winkelen sinds de opening. Dus trok ik bijgevolg met twee vriendinnen, Fleur & Nikki, naar Antwerpen.

Ondanks dat we geen foto’s mochten maken in de winkel, heb ik toch een paar shotjes genomen. Ik kon niet aan de verleiding weerstaan, dus heb ik er maar aan toegegeven. En zo kunnen jullie toch ook meegenieten (; Uiteindelijk heb ik voor zestig euro aan nieuwe kleding uitgegeven. Ik kocht twee cropped tops – het hing er namelijk VOL met cropped tops, zowat elk T-shirt dat je vastnam was: kort&breed -, een gelige broek, een paar oorwarmers en een dikke sjaal. De panty’s die ze er verkochten vond ik ook echt allemaal geweldig! Ik kocht er – na lange minuten van twijfeling – geen, maar daar heb ik nu al spijt van! Hebben jullie al ooit gewinkeld in de Forever 21? Of ben je een shoppingtrip naar Antwerpen aan het plannen?

8 Reacties to “I’VE VISITED FOREVER 21!”

  1. Chloe september 23, 2011 bij 4:32 pm #

    Ik ben van plan er binnenkort naar toe te gaan speciaal voor Forever 21!
    x

  2. Victoria september 23, 2011 bij 5:24 pm #

    Wauw lijkt me echt een super winkel, ik zou helemaal alles leegkopen.
    Jammer genoeg is er nergens een forever21 in de buurt ! :(

  3. Marieke september 23, 2011 bij 6:24 pm #

    Superleuk, ik ga er in de herfstvakantie waarschijnlijk heen! :)

  4. COSMICaroline september 23, 2011 bij 10:43 pm #

    love your blog!
    hurry and come enter my giveaway for a GORGEOUS black strapless dress, valued at over $150, courtesy of PromGirl! giveaway ends sunday at midnight! it’s so easy to enter, and i hope i’ll see your name!

    -COSMICaroline
    http://www.COSMICaroline.com

  5. sonjablogt september 23, 2011 bij 10:52 pm #

    Leeeuk!

  6. sofie september 24, 2011 bij 4:07 pm #

    oh wow, ik ben echt dodelijk jaloers dat je daar geweest bent! die winkel ziet er ook nog eens zo héérlijk groot uit! ik ga binnekort toch maar eens een nieuwe trip naar Antwerpen plannen, ik móet gewoonweg naar de forever 21!! ♥

  7. Cato september 28, 2011 bij 3:10 pm #

    Vanwaar zijn de schoenen die jij aan hebt ?

Geef een reactie

