IK GA misschien EEN MODESHOW ORGANISEREN!

22 Sep

Ja, jullie lezen het goed! Maar een korte update vandaag, want ik heb het ontzettend druk met van alles uitvogelen. Ik hoop dat jullie zo’n persoonlijke update ook af en toe leuk vinden. (Laat maar achter in de comments ;).

Voor mijn eindwerk lijkt het me echt ontzettend gaaf om samen met een vriendin een modeshow te organiseren! Het is  natuurlijk niet niks, en er moet een heleboel geregeld en afgesproken worden. Dit is ook de reden waarom mijn vriendin nog een beetje twijfelt: “Kunnen we dit wel met twee allemaal klaar krijgen? Is het mogelijk met een minimum budget? etc”. Morgen moeten we het voorleggen aan onze leerkrachten. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart, dat ze net zo enthousiast zijn over het hele idee als ik.

Nu kan ik ook jullie hulp ontzettend goed gebruiken! Ken je iemand die graag en regelmatig kleding ontwerpt? Die al een eigen collectie heeft ontworpen? Die een klein boetiekje in je buurt heeft opgericht, maar die zeker nog wel wat extra publiciteit kan gebruiken? (of in deze trend) Dan zou je me echt enorm helpen mocht je een mailtje sturen naar eindwerkmodeshow@hotmail.com of reageren hier beneden. Alle hulp is welkom. Ookal blijkt het misschien uiteindelijk niet veel te zijn, ik zou je er echt ontzettend dankbaar voor zijn!

Ook kunnen we zeker nog tips en dergelijke gebruiken. Dus denk je aan iets – eender wat! – comment!. Zou je zelf graag een bijdrage leveren in dit leuke, modieuze project? Op welke manier dan ook, dan mag je ook altijd reageren of mailen! Alle hulp en tips zijn welkom. Hoe meer reactie ik vandaag krijg, hoe meer kans ik heb om het écht door te laten gaan en mijn leerkrachten te overtuigen.

Onderstaande foto’s zijn van de modefabriek 2010. Hier heb ik mijn eerste modeshow gezien.

XOXO

8 Reacties to “IK GA misschien EEN MODESHOW ORGANISEREN!”

  1. Pretty Beauty Land september 22, 2011 bij 6:41 pm #

    wat super gaaf!!! Heel veel succes!

  2. Amber september 22, 2011 bij 6:45 pm #

    Aah wat gaaf! Ik heb helaas geen verstand van ontwerpen etc, maar als er modellen nodig zijn voor het lopen wil ik me wel aanmelden. (:

    Succes, ik hoop dat het jullie gaat lukken.

    Liefs

  3. sonjablogt september 23, 2011 bij 5:17 am #

    Supertof idee!

  4. Summerllovee september 23, 2011 bij 5:48 am #

    Dankjewel voor je lieve reactie!
    Oh spannend! Succes ermee!
    X

  5. Lieke september 23, 2011 bij 5:59 am #

    Wat leuk! Succes!

  6. Marie september 23, 2011 bij 3:40 pm #

    Wauw! Echt super leuk! Je mag mij gerust uitnodigen ^^. Veel succes en plezier!
    x

  7. Svea september 27, 2011 bij 10:26 am #

    Hey Tine, wat leuk dat je ook op je blog reclame maakt voor je modeshow! Ik hoop echt dat het jullie gaat lukken! Ik weet niet of jullie modellen zoeken of niet, en welke type model dat je zoekt, maar als jullie nog modellen nodig hebben, wil mijn zus (ze heeft al een professionele modeshow en een fotoshoot gedaan, dus ze heeft al wat een beetje ervaring) jullie zeker en vast helpen. Je laat maar iets weten! Verder wil ik ook wel eens reclame maken op mijn blog, wanneer deze terug online staat (laat me maar weten wat de mensen allemaal moeten weten). Alvast heel erg veel succes! x

  8. Carmen oktober 8, 2011 bij 4:11 pm #

    Wat gaaf zeg! Ga je zelf de dingen ontwerpen of ga je echt alleen organiseren?

    Ik doe zelf mee aan de kunstbende. Daarvoor moet ik dingen ontwerpen, modellen zoeken, muziek, licht, decor regelen en die dingen. Dat is ook wel erg spannend :)

Geef een reactie

