All you can shop-actie #ZALANDO

20 Sep

Zalando heeft weer een geweldige actie opgezet! Je kan namelijk kans maken op één jaar lang gratis shoppen! Ik was meteen verkocht toen ik van de actie hoorde. Wauw, zo’n geweldige prijs! Ik verwachtte een ontzettend grote en moeilijke opdracht, maar het enige wat je moet doen is een outfit samenstellen met de items die ze verkopen op Zalando! Ik surf sowiezo al graag rond op Zalando, kijkend naar de nieuwe collectie en heel mijn mandje volproppen met mijn favoriete items. Dit keer was het alleen dés te moeilijk om een keuze te maken!

Uiteindelijk zijn het de bovenstaande items geworden. Zie je er iets tussen wat je zelf wel zou willen aanschaffen? Dan kun je gewoon op het item in de reeks hierboven klikken! Ik heb de outfit helemaal aangepast aan het weer van de komende weken: de échte herfst. Mijn favoriete item van de outfit is het paar schoenen. Ik ben helemaal weg van de stoere, maar toch met chique-touch (door de hakken), enkellaarsjes. Ook de ketting en de bordeaux roden tas passen perfect in het plaatje.

Ik zou zeggen: Ga allen aan de slag, laat je creativiteit de vrije loop en stel je favoriete outfit samen met de items op Zalando! Ze verkopen er voor ieder wat wils! Je moet wel een eigen site of facebook-account hebben!

zalando all you can shop

PS: Zalando geeft één hoofdprijs en drie troostprijzen voor deelnemers met een eigen website weg! De hoofdprijs is één jaar lang gratis shoppen t.w.v €3600 vrij te besteden! Prijs 2, 3 en 4 krijgen een eenmalige voucher ter waarde van €100! Voor de facebookers onder ons wordt er eenmalig €300 verloot!

XOXO Tine

7 Reacties to “All you can shop-actie #ZALANDO”

  1. Anna september 20, 2011 bij 2:11 pm #

    Ziet er leuk uit :)

  2. Marlijne september 20, 2011 bij 2:54 pm #

    Bedankt voor je reactie! Maar die foto’s heb ik van internet hoor! Hihi, zo’n goede camera heb ik niet (maar mijn vader wel, die mag ik af en toe lenen :))

    xxxx

  3. Sanne -diarywithoutaname.blogspot.com september 20, 2011 bij 3:19 pm #

    dankjewel voor je reactie! ik heb de ketting zelf gemaakt, van een oude dromenvanger… hij is niet van de H&M dus. ;)
    je hebt een leuke blog! :D
    xoxo”Sanne.

  4. sonjablogt september 20, 2011 bij 5:56 pm #

    Leeuk!

  5. Amber september 20, 2011 bij 8:04 pm #

    Hele gave actie. Zit nog te twijfelen om mee te doen.

    Liefs

  6. Hanna september 20, 2011 bij 8:12 pm #

    dank je voor het delen van deze coole wedstrijd! ik ga zeker mee doen! de outfit die je hebt samengesteld is trouwens super leuk!

    <3
    vergeet niet mee te doen aan mijn Ajoya give-away!

  7. Nana september 20, 2011 bij 9:47 pm #

    Leuke outfit heb je samengesteld (: Ik denk dat ik ook nog een poging ga wagen, maar ben niet zo goed met collages :P En bedankt voor je berichtje, vind het wel cool dat je alles gelezen hebt haha ^^

Geef een reactie

