STREETSTYLE @NY

19 Sep

Bij het bekijken van deze foto’s kan ik pas écht wegdromen en zwijmelen! Het is echt een droom om ooit de Fashion Week bij te wonen in New-York, of een andere modestad zoals Milaan. Zonet heb ik hondervijftig (!) foto’s bekeken waarop streetstyle in New York te zien was. Wauw. Hieronder een kleine selectie…

Ik heb me deze keer vooral gericht op schoenen, tassen en armbanden. Alle handtassen die je hierboven ziet, vind ik echt geweldig! Ook de reeksen armbanden plus een horloge aan één van de twee armen van bijna iedereen, ziet er ontzettend cool uit. Vanaf nu begin ik te hopen, mijn droom ooit waar te maken! Als ik het boek ‘the secret’ zou moeten geloven, zou mijn droom werkelijkheid worden. Wat is je favoriete foto?

+ Er is een Forever 21 in België! Hij is al van begin september open, maar woensdag heb ik misschien eindelijk eens tijd er een kijkje te gaan nemen. Morgen eerst nog een klein “operatie” aan mijn oog overleven!

7 Reacties to “STREETSTYLE @NY”

  1. Ilda (@LieveIlda) september 19, 2011 bij 5:56 pm #

    Die laatste schoenen zijn geweldig!!

  2. Beauty Koning september 19, 2011 bij 6:58 pm #

    Wauw, die zonnebril is echt gaaf! Sowieso zitten er mooie foto’s tussen!

  3. Dorien september 20, 2011 bij 7:24 am #

    Wauw, echt super mooie foto’s, leuke inspiratie !!

  4. sonjablogt september 20, 2011 bij 2:01 pm #

    Onwijs mooie foto’s!

  5. Caroline september 20, 2011 bij 5:23 pm #

    wow, echt super mooie foto’s! Zoveel mooie tassen!!

  6. Amber september 20, 2011 bij 8:06 pm #

    Haha ik zwijmel ook altijd helemaal weg en dan denk ik: “ah waarom ben ik dat niet?!” haha.
    Leuke en inspirerende post.

    Liefs

  7. Liz Lizo september 20, 2011 bij 11:18 pm #

    Loving all those clutches. and arm candy.

    xx
    Liz Lizo
    VOGUED-OUT

Geef een reactie

