Girl, put your shoes on! OUTFIT #2

11 Sep

Nog zo-ontzettend-veel nieuwe items die ik gedurende twee maanden feest (= vakantie) heb gekocht, moet ik jullie laten zien. Van topjes tot jurkjes tot sokjes tot schoenen & accessoires zoals riemen en vele, vele kettingen. Vandaag begin ik met mijn schoenen, omdat ik daar toch wel hét blij-st mee ben (en misschien ook, omdat ze voor mij nog het nieuwst zijn!). Ik heb het gevoel dat ik met deze schoenen talrijk veel kanten op kan. De eerst outfit is een beetje ‘festival chique’.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Deze keer ben ik voor een volledige shopbop-outfit gegaan. De mensen die mij niet volgden op Glimgirls kennen deze online shop misschien niet? Het is een Amerikaanse webshop waar je tal van leuke snobkleding, schoenen en accessoires kunt kopen! Het is een soort Zalando in Amerika, alleen dan met echt merkkleding ;) Zowel het T-shirt  als de broek, als de oorbellen, als de schoenen en als de rugzak zijn van shopbop! Enkel de net-sokjes zijn van de Primark. Mijn nieuwe bril vond ik ook wel bij de outfit passen. Tot slot probeer ik de laatste tijd vanalles uit met mijn haar. Eerst had ik een lange pony/bles, die ik nu – zo goed als altijd – op één of andere manier weg werk. Wat vind je van de outfit?

4 Reacties to “Girl, put your shoes on! OUTFIT #2”

  1. Josephine september 11, 2011 bij 11:33 am #

    Die bril staat je echt leuk! Misschien een tip, maar ik vind het niet zo fijn lezen dat de plaatjes in een diavoorstelling staan, ik vind onder elkaar véél leuker. :)

  2. Marieke september 11, 2011 bij 1:02 pm #

    Leuke outfit! En ik ben het wel eens met Josephine :)

  3. songswithjane september 11, 2011 bij 7:28 pm #

    Wat een leuke schoenen! Ik vind het een hartstikke mooie outfit, heel mooi afgestemd op elkaar ^^

  4. Amber september 20, 2011 bij 8:15 pm #

    WAAUW, i love your shoes! ik vind ze echt heel leuk, denk dat je er inderdaad veel kanten mee op kan.
    Helee leuke outfit!

Geef een reactie

